Daca sunteti femeie cum puteti scapa de amenda pt depasirea limitei de viteza

O femeie este oprită din trafic de un poliţist.
Poliţistul: Bună ziua. Aţi depăşit limită de viteză. Permisul dumneavoastră, vă rog.
F: Vi l-aş da, numai că nu am aşa ceva.
P: Nu aveţi?!
F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetată în stare de ebrietate.
P: Aha... Îmi arătaţi vă rog actele maşinii?
F: Nu pot.
P: De ce?
F: Am furat această maşină.
P: Ce-aţi făcut?!
F: Am furat maşină şi am ucis proprietarul.
P: Poftim?!
F: Dacă nu mă credeţi, cadavrul este în portbagaj... vreţi să îl vedeţi? În acest moment poliţistul se retrage încet spre maşină să şi cere ajutoare prin radio. În 5 minute sosesc la faţă locului alte 5 maşini de poliţie. Un ofiţer superior se apropie de maşină femeii cu pistolul pregătit.
Poliţistul 2: Doamnă, vă rog să ieşiţi din maşină! Femeia iese din automobil.
F: S-a întâmplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus că aţi furat această maşină şi că aţi ucis proprietarul.
F: Am ucis proprietarul?
P2: Da. Vă rog să deschideţi portbagajul. Femeia deschide portbagajul, care este gol...
P2: Maşină este a dvs., doamna?
F: Da. Poftiţi actele ei. Primul poliţist rămâne perplex.
P2: Unul dintre colegii mei susţine că nu aveţi nici permis. Femeia caută în poşeta, scoate un port-document şi-l întinde poliţistului. Aceste îl deschide şi studiază permisul, care este în regulă. Tipul deja nu mai ştie ce să creadă.
P2: Mulţumesc, doamnă... Vedeţi, colegul meu mi-a spus că nu aveţi permis, că aţi furat maşină şi aţi ucis proprietarul!
F: Sunt convinsă că porcul asta mincinos v-a spus şi că mergeam cu viteză!

Niciun comentariu: