Convietuirea cu tiganii(ep I)

Acum in mileniul 3 am oferit unor copii de tigani din vecinatatea locuintei mele haine, carti de scoala ale copiilor mei si ghiozdane. Le dadeam bomboane copiilor si uneori cate un banut. Ce s-a intamplat? Hainele le poarta si azi, rupte si nespalate, ghiozdanele le-au aruncat dar nu s-au dus la scoala, cartile si caietele le-am vazut aruncate in plina strada, nici macar la gunoi, iar cand nu le-am mai dat bani mi-au zgariat masina din parcare.
Ce ar trebui sa fac ca sa-i integrez, sa-i iau la mine acasa si sa le dau de mancare, iar ei sa-mi fure lucrurile?
Hai sa nu fim naivi, fiecare din noi se lupta sa progreseze spre un loc cat mai bun in societate, cu exceptia tiganilor, care vor doar sa stea degeaba, iar cand le e foame sau frig ies la furat.
Nu -mi doresc asemenea conationali. Sa plece unde vad cu ochii.
Cale batuta si duca-se invartindu-se!

PS:
-Voi prelua articole din diverse publicatii despre problemele intampinate de romani cu tiganii romani.Fac acest lucru ca sa se poata constientiza de cititori cat de grava este problema tiganilor infractori din Romania.
- Prin articolele mele voi cere scuze acelor persoane care desi sunt de etnie rroma sunt integrate in societatea romaneasca si au un loc de munca.Deasemeni ,doresc ,sa mi cer scuze si fata de acei rromi, care desi in articolele mele ii generalizez si indirect ii afectez pe ei si nu sunt vinovati.Numarul persoanelor din aceasta etnie care sunt cu bun simt este foarte redus.Pentru persoanele mai sus mentionate de mine in scuze tot respectul chiar daca procentul este foarte mic.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu trebuie sa va cereti scuze, tiganii se apara intre ei, isi tin partea unul altuia, exemplu Iliescu si Elena Ceausescu, tigani care au facut ceva pentru tiganii lor si au distrus tara noastra si numele nostru. Ei nu isi vor cere scuze pentru ceea ce fac neamurile lor, si chiar nu am nevoie de scuzele lor, pur si simplu ar trebui sa dispara din tara noastra, iar noi romanii sa nu mai rabdam si toleram aceasta etnie nociva. Cum am mai spus si in alt mesaj, nu am intalnit tigan cinstit si nici nu voi intalni pentru ca este in firea lor sa fie asa cum sunt, hoti, criminali, violatori, infractori, paraziti.

Bogdan