Statiile de panta si Sectiile de circulatie de pe infrastructura CFR ,caracterizate prin Pante Mari

1.BALOTA, pentru sectia Balota - Simian cu panta caracteristica de 27 mm/m ;
2.PREDEAL, pentur sectia Predeal - Brasov cu panta caracteristica de 26 mm/m si Predeal - Campina cu panta caracteristica de 20 mm/m ;
3.LIVEZI CIUC, pentru sectiile: Livezi Ciuc - Ciceu si Livezi Ciuc - Ghimes, cu panta caracteristica de 25 mm/m ;
4.VARFU DEALULUI, pentru sectia: Varfu Dealului - Cacica cu panta caracteristica de 28 mm/m si Varfu Dealului - Paltinoasa cu panta caracteristica de 23 mm/m ;
5.MESTECANIS, pentru sectia Mestecanis - Iacobeni cu panta caracteristica de 26 mm/m si Mestecanis - Valea Putnei cu panta caracteristica de 28 mm/m ;
6.BARNOVA pentru sectia Barnova - Ciurea cu panta caracteristica de 24 mm/m ;
7.PALAS pentru sectia Palas - Constanta Port, Zona A cu panta caracteristica de 17mm/m si Palas - Constanta Port, Zona B cu panta caracteristica de 12 mm/m ;


Mentionez faptul ca panta Mestecanis in realitate de 30mm/m trebuia sa aiba linie dintata, deaceea a fost trecuta in instructie de 28 mm/m si panta Predeal in realitate de 28 mm/m trebuia orice tren (CALATORI) cu mai mult de 14 Vagoane sa circule cu tractiune dubla, deaceea a fost trecuta de 26 mm/m.La Mestecanis nu se pune aceasta problema deoarece orice tren de calatori are mx 12 Vagoane

Niciun comentariu: