Distrugerea cailor ferate romane ep1

Prezint intr-un serial de 5 episoade situatia dezastruoasa din CFR.Aceste miniseriale au fost realizate de reporterii Antenei 3 sub denumirea de :PODURILE INDOLENTEI si au fost prezentate in cadrul emisiunii "Reporter Special".Prin acest articol as dori sa i pot oferi idei doamnei reporter si s-o rog sa mearga si sa patrunda mai profund in adancul problemelor in care "se zbate" cfr-ul.In sensul urmator:

1 .Intotdeauna, directorii companiilor feroviare de stat ,respectiv :CFR CALATORI;CFR MARFA si CFR INFRASTRUCTURA au fost numiti pe criterii politice si nu pe criterii de competenta si performante profesionale.
2.Sa se urmareasca pe rutele :
  1. Bucuresti Giurgiu
  2. Bucuresti Constanta
  3. Bucuresti Valea Prahovei
  4. Brasov Sibiu
ce operatori de transport rutieri opereaza si au obtinut licente de transport pe rutele respective.

3.Sa se analizeze "Consiliile de conducere, Actionarii sau Directorii" ale respectivilor operatori rutieri si gradul de rudenie cu persoanele publice de conducere de prin ministere,guvern sau parlament.

4.Din suma totala aflata la dispozitia Ministerului Transporturilor pentru investitii in Infrastructura de transport a Romaniei sa se urmareasca defalcat directia sumelor pe fiecare tip de infrastructura a statului roman.

5.Sa se afle valoarea TUI-ului pe infrastructura feroviara si sa se studieze de ce Ministerul Transporturilor blocheaza majorarea acesteia pana la o valoare care sa permita si investitiile directe in infrastructura feroviara.
-Oare in spatele anumitor OTF-isti nu exista persoane "din jurul" Ministerului Transporturilor care nu au interese sa creasca TUI-ul pentru a se folosi de un bun al statului roman la un pret derizoriu (respectiv de infrastructura sa)???

6.Sa se urmareasca de ce contractele de transport pe calea ferata ai marilor agenti industriali ai statului, nu se fac cu singurul operator feroviar al statului respectiv CFR Marfa si se prefera operatori privati, cu toate ca operatorul de stat vine cu tariful cel mai mic din piata si se invoca motive ca OTF ul "CFR MARFA" nu este agreeat de stat pentru ca are datorii la stat?
-Cum sprijina guvernul locurile de munca si agentii economici aflati in subordinea sa pentru a evita falimentul daca ele nu se sprijina reciproc???

7.De ce operatorul feroviar CFR Marfa achizitioneaza motorina pentru locomotivele LDE 2100 SULZER cu toate taxele si accizele incluse in pret cu toate ca nu utilizeaza infrastructura rutiera?

8.De ce se inchiriaza trasele pe rutele navetistilor in intervalele orare de naveta respectiv 4.00-9.00 a.m si 3.00-8.00 p.m. operatorilor privati feroviari de transport calatori in detrimentul CFRCalatori declarandu-se acele rute nerentabile?

Niciun comentariu: