Test evaluare metoda Backtraking

1.Daca pentu nivelul k oarecare al vectorului solutie am verificat toate valorile posibile:

a)algoritmul se incheie;

b)se revine pe nivelul anterior;

c)se trece pe nivelul urmator;

2.Dupa ce s-a gasit o valoare convenabila pentu componenta k,urmatorul pas este:

a)se trece la componenta urmatoare,k+1;

b)se ramane la componenta k,cautand in continuare o alta valoare convenabila;

c)se revine la componenta k-1.

3.In ce conditii se revine la componenta anterioara?

a)dupa ce am gasit o valoare convenabila pentru componenta k;

b)daca valoarea testata pentru componenta k nu convine;

c)daca am testat toate valorile posibile pentru componenta k.

4. In ce conditii se trece de la componenta k la componenta k+1?

a)dupa ce am gasit o valoare convenabila pentru componenta k;

b)dupa ce am testat toate valorile posibile pentru comp k;

c)daca nu am gasit nici o valoare convenabila pentru componenta k

5.Initializarea componentei x[k] se realizeaza:

a)cand se trece de pe nivelul k-1 pe nivelul k

b)cand se revine de pe nivelul k+1 pe nivelul k

c)cand pe nivelul k+1 au fost testate toate valorile posibile

6.Algoritmul se incheie daca:

a) s-au testat toate valorile posibile pentru primul nivel

b) s-au testat toate valorile posibile pentru ultimul nivel

c)pe un nivel oarecare,k,nu am gasit nici o valoare care sa verifice conditiile de continuare.

7.Dupa gasirea unei solutii ,pasul urmator este:

a) se revine la nivelul anterior;

b) se ramane pe acelasi nivel , testandu-se urmatoarea valoare dispionibila;

c)se incheie algoritmul

Autor:Prof. Daniela Marcu, Grup Sc. Danubius,Calarasi

Niciun comentariu: