Incompetenta la Banca Transilvaniei(BT)

Subsemnata   dorina vasilescu , posesoare a CI seria RR, nr. 253167, CNP 2741235468981, domiciliata in Bucuresti: sos. Virtutii, nr. 113, bl.R5b, et. 5, ap.57, doresc sa reclam urmatoarele:

In jurul datei de 5.09.2006 m-am prezentat la o sucursala a Banc Post cu o cerere pentru o descoperire de card. Functionarul de la banca a facut verificarea in baza de date a Biroului de Credit, de unde a primit raspuns faptul ca as fi restanta la luna august la un imprumut in valoare de 35 milioane,din data de 22.04.2005.Astfel nu s-a aprobat cererea mea.

Mentionez ca nu am facut vreun imprumut, plus ca in perioada 18.12.2003 –01.12.2005 am fost in concediu pentru cresterea copilului pana la varsta de 2 ani si nici o banca nu mi-ar fi acordat imprumut in aceasta perioada.

Pentru a afla mai multe date despre acest imprumut, am facut o cerere Biroului de Credit si dupa cateva zile am primit si raspunsul lor : credit de consum 35 mil. Lei, incheiat la data de 22.04.2005 la Banca Transilvania.

Cu raspunsul de la B.C. m-am dus la cea mai apropiata sucursala B.T., pentru a cere lamuriri.

Conditia pentru a obtine un imprumut la acesta banca este de a avea cont deschis la ei, iar eu nu am asa ceva.

Astfel cu ajutorul functionarului de la suc. BT-Bucuresti , am aflat ca la data solicitarii creditului, operatorul de la suc. BT – Bacau a introdus gresit CNP-ul persoanei care a cerut acest credit ( Ignat Luiza Cristina ), asadar la CNP-ul meu in baza de date a BT pe contractul de imprumut aparea numele respectiv.

In actul pe care l-am primit de la BC , CNP-ului meu corespundeau numele , adresa, mai putin nr. De telefon.

Dupa ce s-a constatat aceasta greseala, a ramas ca vor inainta o cerere Biroului de Credit pentru a explica si a radia CNP_ul meu din baza de date .Intre timp nu am primit nici un raspuns, dar am considerat problema ca si rezolvata.

In jurul datei de 25.09.2006 m-am dus la FinnansBank cu o cerere pentru un card FinansAvantaj, iar dupa o saptamana am fost anuntata ca la Biroul de Credit CNP-ului meu corespund alte date de identificare (numele : Ignat Luiza Cristina). De la acel moment, am luat personal legatura cu Sucursala Bacau a Bancii Transilvania la « Credite persoane fizice » cu d-na Carmen Donici care cunoaste foarte bine acesta problema.

Cu tot felul de explicatii si motive de amanari, pana la data de astazi 11.10.2006, raspunsul ei a fost urmatorul : s-a anulat restanta de la creditul respectiv, dar nu s-a schimbat nimic in legatura cu cnp-ul si numele meu.In final imi spune ca aceste probleme se rezolva doar din centralul bancii si ca persoana care se ocupa cu asa ceva este in concediu de odihna si ca sa mai am rabdare.

In speranta ca am fost explicita si ca interesul in cele din urma este de ordin public apelez la sprijinul dumneavostra.
Va multumesc pentru atentia acordata si stau la dispozitia dumneavoastra pentru alte lamuriri.Astept cu nerabdare un raspuns din partea dumneavoastra

Niciun comentariu: