Traducerea replicilor feminine de dat "papucii"!

1 Meriti ceva (pe cineva) mai bun (decat mine).
Realitatea Desigur, eu merit pe cineva mai bun !
2 Ne asemanam prea mult pentru a ajunge la o adevarata dragoste .
Realitatea Ma plictisesti !
3 Pur si simplu , nu reusesc sa ma indragostesc de tine .
Realitatea Pur si simplu , nu te mai vreau / M am indragostit de altcineva.
4 Nu sunt pregatita pentru ceva serios (o relatie serioasa).
Realitatea Relatia dintre noi a fost doar o gluma.
5 Am nevoie de spatiu de miscare (de libertate).
Realitatea Vreau sa fiu cat mai departe de tine.
6 Trebuie sa ma concentrez pe cariera mea ( scoala).
Realitatea M am indragostit de un coleg de munca / scoala.
7 Doream ca lucrurile sa mearga mai bine intre noi.
Realitatea Mi as fi dorit sa nu port aceasta conversatie cu tine.
8 Nu vreau sa ti fiu o povara .
Realitatea Cat timp credeai ca o sa te mai duc in spate ?
9 Suntem in etape diferite ale vietilor noastre.
Realitatea Esti cu mult mai prejos de mine.
10 Sentimentele mele pentru tine sunt atat de intense incat ma sperie .
Realitatea Sentimentele mele pentru tine sunt inexistente.
11 Nu am fost sortiti sa fim impreuna.
Realitatea Ai fost doar o intamplare in viata mea.
12 Nu suntem potriviti unul pentru celalalt.
Realitatea Nu am avut niciodata sentimente pentru tine doar ti-am mancat banii.
13 Te iubesc , dar nu sunt indragostita de tine .
Realitatea Ma infiori la fel de mult ca si copacul de langa tine.
14 Inca te iubesc , dar ...
Realitatea Nu te am iubit niciodata.
15 Esti un tip grozav , dar ...
Realitatea Nu esti deloc un tip grozav.
16 Intrezaresc obstacole atunci cand ma gandesc la viitorul nostru.
Realitatea Ai inceput deja sa mi stai in drum.
17 Am nevoie de o pauza care o sa faca bine relatiei dintre noi,
Realitatea Am nevoie de o pauza permanenta care o sa mi faca bine dupa relatia cu tine.
18 In horoscop scria ca vom fi impreuna pana la moarte.
Realitatea In horoscop eram sfatuita sa ti dau cat mai repede papucii.
19 De fapt, nici nu ne vom desparti cu adevarat.
Realitatea Voi uita cu desavarsire ca mai existi.
20 Cred ca sunt lesbiana .
Realitatea Nu sunt lesbiana, dar daca mai raman mult cu tine voi ajunge in mod sigur
21 Faptul ca nu raspunde la telefon si-ti motiveaza ca nu a auzit telefonul
Realitatea Vrea sa uite cat mai repede ca existi si apelul o impiedica sa stearga cit mai repede din lista agendei ei telefonice numarul de telefon

Niciun comentariu: