Ce gandesc barbatii si femeile in timpul actului sexual?

Ce gindeste el:      
Atunci cind totul e perfect:
            • As vrea sa pot pina miine
            • Doamne, femeia asta e minunata.
            • E salbatica si sexy. De ce n-am gasit-o mai devreme?
            • Daca e la fel de fiecare data, o iau de nevasta.
            • O iubesc!
            • Ce sani minunati are!
            • Se pare ca-i cam place cu mine.
            • E super, e cea mai tare.          
Atunci cind e asa si-asa:
            • Poate ca nu e destul de mare pentru ea.
            • Oare cum s-o conving de-o felatie?
            • Mai bine faceam un dus inainte.
            • Sper sa fiu mai bun decit fostul ei iubit.
            • Am obosit.
            • De ce nu zice nimic?      
  Atunci cind nu merge:
            • De ce sta ca o scindura?
            • Ce tot chicoteste atit?
            • Sper ca nu plezneste prezervativul.
            • Ce caut eu aici?
            • Vreau acasa.
            • De ce trebuie sa ma straduiesc numai eu?
            • Inceteaza!         
 Ce gindeste ea:      
 Atunci cind totul e perfect:
            • Mama, ce tip!
            • Asa ceva nu mi s-a mai intimplat.
            • Pe asta trebuie sa-l pastrez pentru todeauna.
            • Mai vreau, mai vreau!
            • Doamne, ce sexy e!
            • Il simt foarte aproape.
            • Ce bine se pricepe sa ma excite.         
Atunci cind e asa si-asa:
            • Miine vorbesc cu seful de treaba aia.
            • Oare mi-am luat azi pastila?
            • Mai tare.
            • Cred `ca arat ca naiba!
            • Colegul asta nou pare dragut.
            • Nu cred ca mai reusesc sa mai vad vreun orgasm azi
            • Mai la dreapta
            • Macar mai consum niste calorii...      
  Cind nu merge:
            • De ce l-oi fi luat cu mine acasa?
            • Mai are mult?
            • Sper ca termina repede.
            • Habar nu are sa sarute.
            • Ma enerveaza.
            • Ia sa mimez un orgasm si sa incheiem povestea!
            • Mai spala-te pe dinti, omule.

Niciun comentariu: