Interviu cu Dumnezeu

-     Ai vrea sa-mi iei un interviu? , zise Dumnezeu.
-     Daca ai timp,i-am raspuns. Dumnezeu a zambit.
-     Timpul meu este eternitatea.Ce intrebari ai vrea sa-mi pui?
-     Ce te surprinde cel mai mult la oameni?
Dumnezeu mi-a raspuns:
-     Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca iar apoi tanjesc iar sa fie copii;
ca isi pierd sanatatea pentru a face bani iar apoi isi pierd banii pentru a-si recapata sanatatea.
Faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul, iar astfel nu traiesc nici prezentul si
nici viitorul; ca traiesc ca si cand nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait.
      Dumnezeu mi-a luat mana si am stat tacuti un timp. Apoi am intrebat:
-     Ca parinte, care ar fi cateva dintre lectiile de viata pe care ai dori sa le invete    copiii tai?
-     Sa invete ca dureaza doar cateva secunde sa deschida rani profunde in inima celor pe care-i
iubesc..si ca dureaza mai multi ani pentru ca acestea sa se vindece; sa invete ca un om bogat nu este
acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai putin; sa invete ca exista oameni
care ii iubesc dar pur si simplu inca nu stiu sa-si exprime sentimentele; sa invete ca doi oameni
se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa-l vada in mod diferit; sa invete ca nu este suficient sa-i
ierte pe ceilalti si ca, de asemenea, trebuie sa se ierte pe ei insisi.
-     Multumesc pentru timpul acordat, am zis umil. Ar mai fi ceva ce ai dori ca oamenii sa stie?
Dumnezeu m-a privit zambind si a spus:
-     Doar faptul ca sunt aici, intotdeauna.

Niciun comentariu: