Pe langa Floppy - dupa Mihai Eminescu

Pe lângă Floppy…
(după Mihai Eminescu)
Pe lângă Floppy fără soft
Mereu am procesat
Mă cunoştea PC-ul tot
Tu nu m-ai accessat
Prin Windows încercam ades’,
Te urmăream sfios,
Ca să te văd chiar "face to face".
Mi-ai arătat un Doss

Prin Microsoft te căutam
Să te print-ez un pic
Iar pe Email eu aşteptam
Măcar să-mi dai un klic
În Google tot am navigat
Prin Internet Explorer
Dar tu cu altul te-ai cuplat

Trei ceasuri pe Messenger
Nici noaptea nu pot să mă culc
  Te urmăresc în Inbox
  Pe tine rău te doare-n Bulk
  M-ai şi Delete din Windows.
  Chiar dacă astăzi m-ai rugat
  Să mai încerc un Undo
  Regret, dar prea te-ai Virusat
  Şi te-am uitat, bolundo!

Renunţ de-acuma la Sign In
  Că-n Chat-ul tău nu-ncap,
  Mă mut şi în Recycle Bin
  De-aceea-acum, Sign Up!
  Tu ai călcat demult pe bec,
  Nu-ntreb: How do you do?
  Căci pentru tine nu am Back
  Ş-am terminat. Thank you!

Niciun comentariu: