Relu Fenechiu si SNTFM CFR MARFA SA

         Primul ministru de "carton" al guvernului "Ponta II" este in persoana domnului Relu Fenechiu.Dansul, a fost pus in fruntea Ministerului Transporturilor din Romania.In modul de actiune al ministrilor care s-au "perindat" prin acest fotoliu, vom ajunge singura tara din UE si la presiunile ei, care vom avea infrastructura proprie feroviara dar operatorii feroviari de marfa si calatori care nu vor fi ai nostri;infrastructura aeriana dar ne vom vinde societatea nationala de transport aerian TAROM iar la naval nici nu mai intra in discutie , avem infrastructura creata pe timpul "personajului" pe care membrii acestui guvern il blameaza dar T.Basescu a avut grija sa rezolve flota nationala. In acest ritm al "eficientei acestui minister" propun sa-l desfiinteze in guvernarea viitoare pentru ca nu vor mai avea ce sa conduca...
Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, nu a reuşit să convingă FMI să nu vândă CFR Marfă, astfel că privatizarea a devenit "prioritatea numărul 1", iar Varujan Vosganian, ministrul Economiei, a convenit ca privatizările să aibă ca termen final luna aprilie.
Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, a declarat la finalul discuţiilor cu FMI că privatizarea CFR Marfă a devenit "prioritatea numărul 1", după ce săptămâna trecută spunea că va solicita ca această companie să nu mai fie trecută în proprietate privată.
Fenechiu a avut marţi o întâlnire de circa două ore şi jumătate cu delegaţia FMI, Băncii Mondiale şi Comisiei Europene, la finalul căreia a declarat că au fost discutate stadiul angajamentelor ministerului şi obiectivele instituţiei privind creşterea gradului de atragere a fondurilor europene şi restructurarea companiilor cu pierderi din subordine.
Prioritatea numărul 1, astăzi, o reprezintă privatizarea CFR Marfă. Este un lucru pe care au nu mi l-aş fi dorit, am spus asta şi reprezentanţilor FMI. Nu mi l-aş fi dorit pentru că şi reprezentanţii FMI şi cei ai CE ne-au recomandat permanent să preluăm modele de succes, iar toate ţările din Europa au companii de transport marfă de stat. Din nefericire, situaţia economico-financiară a companiei de transport marfă nu permite redresarea ei decât în condiţiile în care avem o infuzie de capital din partea unui investitor privat", a spus ministrul.
Întrebat despre termenul de privatizare a companiei, Fenechiu a afirmat că acesta începe din februarie şi nu poate dura "sub nici o formă" mai mult de şase luni.
Statul va ceda 51% din titlurile companiei.

Niciun comentariu: