Sunt un soldat in armata cunoasterii.Mi-e sete de dreptate, de adevar si le caut in tot universul!

joi, 30 mai 2013

Durau - Pensiunea La Martin

      Pensiunea este situata in locatie centrala in cadrul statiunii Durau,vis a vis de cladirea hotelului Durau. Strada care trece prin fata pensiunii este asfaltata si are o bifurcatie care duce spre zona la Releu din statiune si cealalta coboara spre Hotel Bradul.Am fost cazat in aceasta pensiune 5 zile inaintea sarbatorilor pascale din acest an. Atmosfera in pensiune a fost prietenoasa. Am fost intampinati de proprietara pensiunii si de una dintre angajate. Desi nu am ajuns la ora potrivita pentru check -in (ora 14.00), nu am primit reprosuri din partea gazdei. 
      Doamna inginer constructor de profesie avand domiciliul in Iasi din spusele gazdei, am inteles ca a participat la constructia pensiunii. Doamna mai detine un bar in Iasi. Personal, o admir pt curajul, pe care l-a avut pt o noua investitie in care numai generatorul Diesel electric din fata pensiunii a costat 38.000 Roni. Imprumutul pentru banii necesari constructiei pensiunii fiind luati de la banca prin girarea cu barul.
      Pensiunea am observat ca este deservita in general de membrii familiei, alaturi de doamna si sotul dansei, mai era cred sora doamnei si fiica. Ca personal exterior erau: fata de la bar si bucatarul. Mentionez ca nu sunt in nici un grad de rudenie cu proprietarul pensiunii si nu am nici un contract semnat intre mine si proprietarii acestei pensiuni. Am facut aceste mentiuni din dorinta, de a nu se creea confuzia ca fac reclama mascata la rugamintea proprietarilor pensiunii La Martin din statiunea Durau.  
      Voi incerca sa fiu cat mai echidistant in prezentare si mai ales informatiile mele sa aiba acoperire in teren si faptic pentru viitorii turisti, care vor dori, sa petreaca in statiunea Durau. Inainte de a hotari, sa ne cazam la aceasta pensiune, am cautat informatii despre pensiune si modul de abordare al gazdelor vis a vis de turisti pe internet. Dar informatiile au fost foarte putine si neconcludente. Pe facebook in general au scris cunostinte cu fata proprietarilor si sotul doamnei.

Surse alternative de informare:
La intrebarea colegilor mei, daca as mai reveni in statiunea Durau si sa ma cazez la aceeasi pensiune, raspunsul este afirmativ. Iar ca o nota generala as acorda 9.

01

10

11

416632 410749762288543 819583772 o

577816 410754178954768 683765834 n

578754 410753198954866 771813835 n

DSC00458

DSC00474

DSC00476

DSC00482

Niciun comentariu:

 
Director Web Euroghid

Christian B. Date 25.07.2008 Bucuresti Romania