Durau - Vila Floare de colt

DSC00439

DSC00440

DSC00441

DSC00442

Un comentariu:

Mihai Cerbu spunea...

Pacat de pensiunea si gradina superba, cu pozitionarea perfecta spre munte. Doamna de la receptie este de asemenea o draguta. Bunul-gust se vede in orice colt. Dupa ce am fost aici de cateva ori si ne-am simtit excelent, iata ca istoria se repeta si orice lucru bun din Romania incepe sa se strice. Am inchiriat o camera si noaptea am fost deranjati teribil de un grup de petrecareti (3 camere), cu toate ca in pensiune erau si alte familii cu copii, iar noi eram teribil de obositi dupa o zi lunga pe munte. Administratorul nea Gica a baut cot la cot cu ei, iar cand i-am adus la cunostinta ca e 3 noaptea si nu ne putem odihni, ne-a trantit in fata un "ce dom'le, aici lumea vine sa se distreze!" Adica noi eram cantitate neglijabila (4 camere din care 3 cu copii mici), iar nesimtirea si marlania sunt pretuite in curtea lui. Daca si patronii au aceeasi viziune, noi nu mai venim niciodata la aceasta pensiune, preferam sa stam la cort. Sper ca macar unul din patroni sa citeasca si sa ia masurile necesare ca istorii de genul sa nu se mai repete, iar pensiunea sa ramana un loc unde sa vii, sa te simti bine, sa te odihnesti.