Creare filtre in Yahoo Mail

Un filtru te ajuta sa redirectionezi email-urile primite in alta parte decat in Inbox.
Vom proceda conform urmatorilor pasii de mai jos:

Te duci in coltul din dreapta sus la Options => Mail Options;
Alegi Filters => Create or edit filters.

In fereastra care se deschide, alegi Add.

Ii dai un nume filtrului, pentru a il putea recunoaste, si stabilesti criterii.

Optiunile disponibile:

a. From header – stabileste de la cine vine un mesaj; Daca X@yahoo.com iti trimite multe mesaje, fa un filtru pentru el;
b. To/Cc header – stabileste catre cine a fost trimis mesajul; Exista situatii in care in campul TO/CC nu esti trecut tu; Poate sa fie o lista de discutii, poate sa fie un mesaj in care tu ai fost scris in campul BCC (Blind Carbon Copy, camp invizibil);
c. Subject – Ce titlu sa aiba mesajul? De exemplu, listele de discutii au frecvent in titlu numele listei de discutii;
d. Body – Ce cuvinte sa fie in mesaj? Poate cineva are o semnatura in email; Poate unele mesaje contin cuvinte importante pentru tine;

Elementele de mai sus vor contine :

a. Contains – cuvantul pe care il scrii tu sa fie continut in mesaj;
b. Does not contain – invers, cuvantul pe care il pui tu sa nu fie continut in mesaj;
c. Begins with – sa inceapa cu acest cuvant;
d. Ends with – ultimul cuvant al campului respectiv sa fie acesta;

Cu ajutorul acestor filtre poti sa trimiti Spam-urile direct in Trash (Cos) cu ajutorul unui filtru.

Asa se face un filtru in Yahoo Mail!!

Pentru a filtra un mesaj , iar in urma acestui mesaj toate mesajele de la persoana respectiva sa fie filtrate intr-un folder se face astfel:

1.Intri in Inbox la mesaje;

2.Selectezi mail-lul respectiv fara a se face click pe acesta;

3.Click dreapta pe acesta si din meniul aparut se alege:

Filter Emails Like This… ; si astfel se va crea un filtru.

Patru parasute

Marketing pe intelesul tuturor

1. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea şi îi spui: "Sunt extrem de bine dotat. Culca-te cu mine".
- Asta înseamnă marketingul direct. 

2. Eşti la o petrecere împreună cu prietenii şi vezi o fată superbă.
Unul dintre prietenii tăi se duce la ea, arată spre tine şi spune: "Tipul ăla este   extrem de bine dotat. Culca-te cu el".
- Asta înseamnă publicitate. 

3. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea şi îi iei numărul de telefon. A doua zi o suni şi îi spui: "Bună. Sunt extrem de bine dotat. Culca-te cu mine"
- Asta înseamnă telemarketing. 

4. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te ridici, îţi aranjezi cravata, te duci spre ea, îi oferi de băut, îi deschizi uşa (de la maşină), o ajuţi să urce, te oferi să o duci până acasă, după care spui: "Că veni vorba. Sunt bine dotat. Nu ai vrea să te culci cu mine?"
- Asta  înseamnă relaţii publice. 

5. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Vine spre tine şi îţi spune: "Ştiu că eşti extrem de bine dotat! Am vreo şansă să te culci cu mine?"
- Asta înseamnă recunoaşterea brandului. 

6. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea şi îi spui:  "Sunt extrem de bine dotat. Culca-te cu mine". Tipa îţi dă o palmă cât de tare   poate.
- Asta înseamnă feedback-ul din partea clienţilor. 

7. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea şi îi spui: "Sunt extrem de bine dotat. Culca-te cu mine". Ea te ia de mână şi te duce să te prezinte soţului său.
- Asta înseamnă dezechilibru între cerere şi ofertă. 

8. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea, dar înainte să poţi     spune ceva, vine un alt bărbat şi îi spune: "Sunt bine dotat. Ai vrea să te culci cu mine?" iar ea pleacă împreună cu el.
- Asta înseamnă competiţia pe aceeaşi piaţă. 

9. Eşti la o petrecere şi vezi o fată superbă. Te duci la ea şi înainte să-i spui:    "Sunt bine dotat. Culca-te cu mine" vine soţia ta.
- Asta  înseamnă restricţia de a intra pe pieţe noi. 

10. Eşti la o petrecere şi nu vezi nici o fată frumoasă.
 
-Asta  înseamnă lipsa unei pieţe de desfacere.